top of page
  • תמונת הסופר/תBOOM

שיווק B2B - איך תוכן ויזואלי יצירתי עוזר לחברות B2B להגיע לקהל שלהם?

עודכן: 24 ביולי 2023


שיווק b2b בצורה יצירתית מסייע בתהליך דיג הלקוחות

עולם התוכן הוא גדול ובמיוחד במרחב הדיגיטלי כמות התוכן היא רבה, עסקים וארגונים זקוקים לעיצוב תוכן יצירתי ובולט כדי לעזור להם לתקשר ביעילות עם קהל היעד.


התוכן לעסקים מגיע בצורות רבות, כולל קובצי PPT, Word ו-Excel בתוספת מסמכים מובנים כמו תשקיפי השקעה ומדריכים טכניים.

עלייתו של שיווק תוכן כפרקטיקה מתמחה התמקדה יותר ביצירת מאמרים לבנים, ספרים אלקטרוניים, מדריכי הדרכה ואינפוגרפיקה מכיוון שנכסים אלה הם המפתח למשיכת קהלים וטיפוחם - במיוחד בשיווק B2B. והטרנספורמציה הדיגיטלית הייתה זרז מרכזי לפיתוח תוכן, כאשר יותר ארגונים מפתחים את אסטרטגיות התוכן שלהם כדי ליצור ולספק חוויות מקוונות לאינטראקציות עמוקות ומשמעותיות יותר עם הקהלים השונים שלהם. תוכן שיווקי המותאם למעורבות באינטרנט ובנייד מספק הזדמנויות ליצירת תוכן ויזואלי, עיצוב גרפי וחשיבה יצירתית עבור כל הערוצים הללו.

אפשר לראות ברחבי הרשת תוכן שיווקי המלוווה ברעיון יצירתי עם ביצוע ויזואלי מוקפד שמרים את תפיסת המותג ומסקרן את קהל היעד. מגע של מעצב יכול להפוך את צורות התוכן הפחות זוהרות אך החשובות לעסקים, למשפיעות יותר.


עיצוב תוכן יצירתי, הכולל חשיבה קריאטיבית ועיצוב בולט הם גורם הצלחה הכרחי, ולכן יותר מ-70% מהעסקים משקיעים בעיצוב מקצועי כדי לעזור למותגים שלהם להתבלט מול המתחרים.


פוסט יעודי שיווק b2b לקמפיין לינקדאין

המרחב הדיגיטלי העניק לצרכנים יותר כוח ושליטה על האופן שבו הם קונים, מחפשים מידע, קוראים חדשות או צופים בתוכניות האהובות עליהם. מכיוון שהם יכולים להביא מכשירים משלהם, ארגונים יכולים להגיע ליותר אנשים ללא קשר לגיאוגרפיה וזה יכול לתרגם ליותר השפעה וצמיחה פוטנציאלית. כל זה נהדר, אבל הציפיות גבוהות; אפילו חברות B2B והקהל שלהם מעריכים לא רק מידע מדויק ועקבי אלא גם צבעים אטרקטיביים, תמונות מעניינות ואלמנטים אינטראקטיביים.

תוכן הכולל עיצוב גרפי יצירתי תורם רבות לאהדת המותג ולהבנת המסרים השיווקיים של האירגון.


הצלחה בעידן התוכן הגדול פירושה לסקרן ולהיות יצירתי על מנת לבלוט ולמשוך את הקהל בין התוכן שהוא צורך.

התוכן הוא נכס בעל ערך ומבדל תחרותי שחייב להגיע לקהלי יעד בפורמט הנכון, בזמן הנכון, במקום הנכון ובתוך המותג. אם עבודת מיתוג או מיתוג מחדש של ארגון, פיתוח לוגו ועריכת צבעים, בחירת פונטים ויצירת נימת דיבור, הוא השלד האמוציונלי האירגוני שחשוב למוניטין, ליציקת ערך ולהגברת צמיחה.

כך התוכן הויזואלי חשוב על מנת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ולכוון את עוצמת המסרים השיווקיים הנכונים עסקים B2B, תוך שמירת ערכי המותג של הארגון או העסק.

תוכן הוא עניין גדול, כולנו אוהבים תוכן ומעריכים את ערכו. זו הסיבה שאנחנו עושים את מה שאנחנו עושים:) אפשר לראות כמה רחב יותר מנעד התוכן וכיצד הוא אסטרטגי אפילו יותר בהנעת עסקים מודרניים. אבל ככל שהארגון גדול יותר, כך התוכן שלו יהיה מורכב יותר ויצטרך להיות פשוט וקל להבנה במיוחד עבור עסקים B2B ועם זאת לסקרן ולהתבלט בין המתחרים ולכן כדאי שיהיה גם מפוצח ויזואלית.


תוכן ויזואלי לקמפיין b2b לחברת גולמט - יוצרים: בום! סטודיו אייל סגל

אנשי התוכן המקצועיים שעובדים עם עסקים וארגונים עוסקים בשאלה האם התוכן שהם מייצרים מניב את התוצאות הרצויות, או אם יש צורך לעבד אותו מחדש או לפרוש אותו. פתרונות מודיעין תוכן להשוואת מדדי צריכה ומעורבות מול עלויות ייצור מאפשרים לארגונים להבין החזר ROI אמיתי על תוכן המבוסס על נתונים ולא רק על תחושות בטן. אנחנו בסטודיו בום, עוזרים ללקוחות לבלוט במרחב התוכן הגדול לתקשר עם קהל ה-B2B בצורה בולטת וברורה גם אם התוכן הכתוב ״יבש״ אנחנו עוזרים להנגיש אותו על ידי הבנת המסר העיקרי ועיצוב התוכן בצורה יצירתית וויזואלית. אירגונים שמבינים את חשיבות התוכן ועיצוב התוכן על מנת להנגיש אותו לקהל היעד בין אם חברות B2B או לקוחות פרטיים, מחפשים כישרון עיצובי ורעיוני שיקח את התוכן של האירגון ויגרום לו לבלוט במרחב התוכן הגדול.

עיצוב ופרסום תוכן מקצועי עוזר לאירגונים להקל על מערך המסרים השיווקים וההסברה שלהם.

עיצוב תוכן טוב גם עוזר לעסקים בתוך האירגון בסידור החומרים ונראות תבניות המסמכים.


לבסוף גם אם התוכן יהיה מדוייק ביותר, מקצועי ביותר ובעל ערך רב ככל שניתן הוא עלול להתפספס במרחב הדיגיטלי ה-B2B רבוי המסרים גם אם הוא מטורגט לקהל יעד מצומצם עם עלות גבוהה, אלא אם כן יהיה לו עיצוב תוכן ויזואלי ויצירתי שמושך את הקהל לקרוא אותו.











bottom of page