top of page
  • תמונת הסופר/תBOOM

לבלוט יותר מהמתחרים ולמשוך יותר לקוחות חדשים לעסק?

עודכן: 25 באוק׳ 2021

אם אתם בעלי עסקים או מנהלי שיווק אתם בטח יודעים שקהל היעד שלכם נחשף למספר עצום של תכנים באופן מודע ובלתי מודע, על בסיס יום יומי האתגר של כל עסק הוא להצליח להתבלט בין כל הצפת התוכן הזאת.

יש המון פלטפורמות שיווקיות שהצרכן פוגש ועסקים משקיעים בהם משאבים רבים. התחרות היא אין סופית ולמרות ההשקעה של העסקים בתקציבי פרסום גדולים ואמצעים שיווקים העסקים מתקשים להתבלט.

אז איך מנצחים בתחרות על תשומת הלב ומתחילים לבלוט ולמשוך לקוחות

במיוחד בשביל זה, הכנו מספר טיפים קצרים, שיעזרו לכם למשוך את קהל היעד לעסק.

שיעזרו לכם לבלוט ולמשוך לקוחות לעסק.

 

טיפ 1:

לעניין, לעניין, והכי חשוב… לעניין

זה לא מספיק לפוצץ את העסק באלמנטים שיווקיים, חשוב שהם יהיו קופצים לעין ומעניינים.

או בשפה המקצועית: קריאייטיב

נשמע מעניין, לא?..

 

טיפ 2.

קופירייטינג וכתיבה שיווקית חכמה וזכירה:

חושבים על התכונה הייחודית למוצר שלכם,

- מה הוא עושה?

- איזה בעיה הוא פותר?

- מה מיוחד בו על פני מוצר אחר?

את הערכים האלו מחדדים למסר שיווקי, מקורי, לא שגרתי חד וברור.

כותרות חכמות ושנונות - זכירות הרבה יותר. מכותרות שמתארות את המוצר בצורה יבשה.

אז תזכרו את זה..

 

טיפ 3.

תוכן שיווקי:

לחדד, לנקות, לקצץ ולתמצת את התוכן והמלל.

תכנים קצרים מובנים יותר וזכירים יותר.

 

טיפ 4.

תחשבו קטן וחכם.

כשיש רעיון מגניב אנשים רוצים לשתף אותו,

רעיון חכם ומעניין יגרום לקהל לזכור את המותג, לאהוב את המותג, ולהעדיף אותו בפעם הבאה.

 

טיפ 5.

עיצוב גרפי:

עיצוב יכול להיות טכני מאוד. כולם מכירים את התרשימים והטבלאות שמלאות בטקסט ונתונים.

יש דרכים יצירתיות ןמגוונות לעצב את התוכן השיווקי, שיהיה אלגנטי, נקי ולפי ערכי המותג.

ולייצר שפת מותג, שמייצרת ביקושים בקרב קהל היעד ובקהלים חדשים

 

אז אם גם אתם רוצים למשוך לקוחות מתעניינים לעסק שלכם

אתם מוזמנים לפגישת אפיון ונעבור על הכל

bottom of page