top of page
  • תמונת הסופר/תBOOM

מיתוג מחדש - Rebranding - לחברת אג׳נדות

שחברת אג׳נדת פנתה אלינו למטרת מיתוג מחדש, כמובן שהסכמנו, הרי לעזור זאת האג׳נדה שלנו :) אז איך עיצבנו מיתוג מחדש לחברת אג׳נדות?


רקע: חברת אג׳נדות בבעלות Dafna Guy-shtegman מייצרת תוכן חברתי על ידי שיתופי פעולה אסטרטגים בין חברות לארגונים ועמותות, החיבורים האלה מייצרים שיתופי פעולה מבורכים שתורמים לכל המעורבים בדבר. בזכות העשייה החברתית, המעורבות והגברת המודעות לנושא המטופל.



הבריף: לייצר לוגו שמעביר את ערכי החברה: מובילות, חברתיות, עשייה חברתית, תרומה לקהילה. עם עיצוב שמייצר רגש, נקי, זכיר ובולט והכי חשוב שיהיה רלוונטי לקהל היעד.


כאשר קהל היעד שלכם פוגש את הלוגו אתם רוצים שהוא יתחבר אמוציונלית ויזדהה עם הערכים של המותג.


הפתרון = לוגו קונספט לאחר מחקר הערכים שעשינו, רצינו להעביר רגש שמבוסס על העשייה החברתית והתרומה המקצועית והתקשורתית של אג׳נדות וכך הגענו לעיצוב הלוגו שמחבר בין הערכים: - הצלחה, שמחה והנאה (חיוך). - מובילות, מקצוענות והאות הראשית של החברה (A). - תרומה הדדית מהעשייה המבורכת שמבוססת על נתינה חברתית וקהילתית (לב). יל ידי עיצוב הערכים ומספר לא מעט של נסיונות הגענו לתוצאה של סמליל אמוציונלי שמבוסס על ויזואליות של לב + חיוך + A לוגו טייפ מעוגל נעים וזורם, שעומד בפני עצמו ומשלב את נכס החיוך ( האות g )



איך מעצבים לוגו קונספט ומה זה בכלל?

כשאנחנו עובדים על עיצוב בין אם זה ללוגו, מיתוג או לאתר או קריאייטיב לקמפיין, אנחנו תמיד מתחילים במחקר ערכים שאיתם אנחנו בעצם מבססים את הקונספט והמסר שלנו.

אתם יכולים לראות את הקונספט העיצובי בתהליך עיצוב לוגו אג׳נדות. הערכים שעבדנו איתם של מובילות, הצלחה דאגה, אהבה והנאה. שהם היסודות של הלוגו. כשחיברנו את הערכים האלה בצורה ויזואלית קבלנו לוגו נקי, יצירתי, אמוציונלי שמבוסס על ערכי החברה.


למה זה חשוב? כאשר קהל היעד שלכם פוגש את הלוגו אתם רוצים שהוא יתחבר אמוציונלית למותג, ללוגו ולעיצוב. כאשר קהל היעד פוגש את ערכי המותג אנחנו רוצים שהוא ירגיש שמדברים שמדברים אליו, כמובן שבצורה יצירתית. זה עוזר למותג לבלוט ולהיות זכיר בקרב קהל היעד. וזה בדיוק מה שעשינו כאן.

לסיכום: 1. התחלנו במחקר ערכים על מנת לזהות את תכונות המותג 2. חיפשנו מאפיינים ויזואלים שמעבירים את הערכים האלו בצורה אמוציונלית 3. עיצבנו לוגו אמוציונלי המבוסס על הערכים האלה, לוגו נקי זכיר שמייצר אהדה למותג





אם גם אתם רוצים מיתוג מחדש

דברו איתנו:




bottom of page