top of page
shook-book-strip-cover.jpg

שוקבוק – סופרמרקט דיגיטלי ישיר מהחקלאי לצרכן.

מיתוג, קריאייטיב, שפה שיווקית וחווית משתמש

שוקבוק הוא מיזם ישראלי שמחבר בין חקלאים מקומיים לבין קהל הצרכנים בארץ, ומאפשר קנייה ישירה של תוצרת חקלאית טרייה – ישירות ממי שמגדל אותה.
המותג נולד מתוך רצון לשים פנים לחקלאים ולתת משמעות למושג "תוצרת הארץ" – לא עוד מדפים אנונימיים ברשתות המזון, אלא אנשים אמיתיים מאחורי כל עגבנייה, תפוח או אבוקדו.

אז מה עשינו:

יצרנו שפה מותגית חדשה שמשקפת ערכים של אותנטיות, חיבור לאדמה ואמון אישי בין הקונה לבין החקלאי.

 

סלוגן:

"קונים מחקלאים שמכירים" – מסר פשוט, חם ואנושי שמדגיש את מהות המותג: שקיפות, קרבה ואמון.

מיתוג ועיצוב דיגיטלי:

לוגו וקונספט עיצובי:

הלוגו נבנה משילוב בין עלה וטביעת אצבע – סמל שמחבר בין עולם הטבע לזהות האישית של החקלאים. כל עלה מייצג מגע אנושי אמיתי, וכל טביעת אצבע מסמלת את האדם שמאחורי התוצרת.


פיתחנו אתר מכירה אונליין בעיצוב המזכיר חוויית קנייה בסופרמרקט גדול, אך עם אווירה ביתית, חמה ואישית. האתר מדגיש את מקור התוצרת, החקלאים עצמם והערך שבקנייה כחול-לבן.

 

אלמנטים שפותחו:
לוגו | מיתוג | סלוגן | עיצוב אתר מסחר | עיצוב שפה גרפית | עיצוב דיגיטלי | UX/UI | שפה מיתוגית רגשית

הפרויקט מבטא חיבור בין טכנולוגיה לעשייה חקלאית, בין צרכנות מודעת לעיצוב שמספר סיפור.
שוקבוק הוא הרבה מעבר לפלטפורמת קנייה – זהו מותג עם נשמה.

לאתר שוקבוק ›

shook book logo_edited_edited.jpg
shook book web site copy 2_edited.jpg
shook book branding identity_edited.jpg

הלוגו נבנה משילוב בין עלה וטביעת אצבע – סמל שמחבר בין עולם הטבע לזהות האישית של החקלאים. כל עלה מייצג מגע אנושי אמיתי, וכל טביעת אצבע מסמלת את האדם שמאחורי התוצרת.

shook-book-web-pages-2.jpg
bottom of page