top of page
  • תמונת הסופר/תBOOM

האם אתם נוטים לחשיבת יתר, בתהליך מיתוג העסק או הסטארט-אפ שלכם?


חשיבת יתר בתהליך מיתוג העסר או הסטארט-אפ

למנהלי שיווק וסטארטאפים שיוצאים לתהליך ייצירת המיתוג, יש עומס רב של נתונים ומידע שצריך להתייחס אליהם, דבר זה מלווה בחשיבה מרובה. אבל איך בכל זאת נמנעים מחשיבת יתר בתהליך מיתוג העסק או הסטארט-אפ? הנה תזכורת עדינה כדי להבטיח שלא תיתפסו ברשת המורכבות של חשיבת יתר


החיפוש אחר השלמות:

זה מפתה לחפש שלמות בכל אלמנט של המותג שלך. עם זאת, השאיפה לשלמות יכולה להוביל לשיתוק. שאפו למצוינות, אבל אל תתנו לזה להפוך למחסום.


התמקדו ביסודות:

הגדירו את מרכיבי הליבה שבאמת מכילים את מהות המותג שלכם. התרכזו במסרים המרכזיים, באלמנטים החזותיים ובערכים שיתקשרו עם הקהל שלכם. 

פשטות יכולה להיות כוח רב עוצמה בהעברת זהות מותג ברורה.


תהליך מתפתח

מיתוג הוא תהליך מתפתח. השקת מותג אינה מעשה סופי; זאת עשייה מתפתחת של נרטיב מתמשך. אמצו את הלמידה שמגיעה עם משוב מהעולם האמיתי, וחדדו את עיצוב המותג על סמך תובנות אלו.


פשטות יכולה להיות כוח רב עוצמה בהעברת זהות מותג ברורה.

בהירות על פני מורכבות:

מורכבות יכולה לסבך. ודאו שמסרי המותג שלכם ברורים ומובנים בקלות. קהל מבולבל הוא קהל אדיש. העבירו את הצעת הערך שלכם בצורה ברורה ללא צורך בפענוח.


צבעים, גופנים ועקביות:

בעוד שצבעים ופונטים הם חיוניים, אל תלכו לאיבוד בשלל האפשרויות. בחרו פלטה וטיפוגרפיה שמתיישרים עם אישיות המותג שלך. עקביות היא המפתח - היצמדו לאלמנטים שבחרתם בנקודות מגע שונות.


גישה ממוקדת קהל:

שימו את עצמכם בנעלי הקהל שלכם. מה מעניין אותם? אילו מסרים ימשכו את תשומת לבם? לפעמים, פשטות במסרים ובעיצוב היא הדרך היעילה ביותר להתחבר לקהל היעד שלך.


מידע ונתונים, לא שיתוק נתונים:

מידע הוא בעל חשיבות רב עוצמה, אבל הוא צריך להועיל ולא לשתק. השתמשו בתובנות כדי להנחות את ההחלטות שלכם, אבל צריך לסמוך גם על האינסטינקטים. לפעמים, המגע האנושי בהחלטות מיתוג יכול להוביל לתוצאות בלתי צפויות שאי אפשר להתעלם מהם.


פעלו, למדו, התפתחו וכך תמנעו מחשיבת יתר בתהליך המיתוג שלכם:

המותגים המצליחים ביותר הם אלה המשיקים בביטחון, לומדים מאינטראקציות בעולם האמיתי ומתפתחים אסטרטגית. אל תתנו לחשיבת יתר לעכב את כניסת המותג שלכם לשוק. מותג שהושק הוא מותג בתנועה יחד איתו אפשר לעשות שינויים והתאמות למצב השוק, ולעדכן ניראות ומסרים.



תחשבו עכשיו על תהליך מיתוג העסק או הסטארט-אפ שלכם,

האם אתם בחשיבת יתר?

bottom of page