top of page
  • אייל סגל

אוסף מודעות קריאטיביות, עם עיצוב גרפי מדהים בנושא מתוק

עודכן: 7 ביוני 2023

כאשר יש לי ״נפילת סוכר״ אני ישר מחפש משהו מתוק

ומתי שיש לי ״נפילת קריאייטיב״ אני מחפש השראה בשיטוט בין יצירות מהעולם

הפעם נתקלתי בשילוב של שתי התופעות:


מודעה קריאטיבית עם עיצוב של עוגייה בצורת לב שבור
עוגייה בצורת לב שבור



 




פרינט מספר 1:

קמפיין ״הרג מתוק״ נגד סוכרת מסוג 2 שנוצר על ידי Nattakong Jaengsem עבור איגוד הסוכרת של תאילנד.


הקריאייטיב מציג את הצד המסוכן של הסוכר במטרה להעלות את המודעות לסכנות שסוכר מציב לבריאותנו, איגוד הסוכרת של תאילנד הזמין את המעצב התאילנדי Nattakong Jaengsem להמציא קמפיין שיעודד את הציבור להפחית את צריכת הסוכר שלו.


כולנו יודעים שסוכר מזיק לנו, אבל לעתים קרובות אנחנו חושבים רק על ההשפעה השלילית שיש לו על השיניים והמשקל שלנו. אבל יותר מדי סוכר בתזונה שלנו עלול לגרום גם לסוכרת מסוג 2, אשר מפחיתה באופן דרמטי את יכולת הריפוי של הגוף ויכולה להוביל לחתכים ופצעים שעלולים להזדהם ואף לגרום לקטיעה.

מסע הפרסום, שכותרתו "הרג מתוק", נועד להראות לנו מה סוכרת סוג 2 יכולה לעשות, על ידי שחזור פציעות הקשורות לסוכרת באמצעות הדבר שגורם להן: ממתקים. התמונות המתקבלות עשויות להיות קשות לצפייה, אבל דבר אחד בטוח: הן בוודאי יגרמו לך לחשוב פעמיים אם להגיע לקערת הסוכר.


מי שמכיר את תחום ה-Visual Art והארט דיירקטינג, מכיר בוודאי את העבודות המדהימות שבאות מגזרת בנגקוק והסדרה הבאה היא אחת מהן:

כותרת: Sweet Killes

לקוח: איגוד הסוכרת של תאילנד

זכה גם ב CANNES LIONS 2015








 



פרינט מספר 2:

נוצר עבור איגוד הסוכרת של סרי לנקה, מודעה נקייה עם ביצוע פשוט ומדויק בלי הרבה מניפולציות ויזואליות.

כותרת: Not as sweet

קמפיין שכותרתו 'לא מתוק' פורסם בסרי לנקה ונוצר עבור המותג: Diabetes Association of Sri Lanka,

על ידי משרד הפרסום: Ogilvy.







 

פרינט מספר 3:

Chupa Chups: Tidy-up

קמפיין עם ארט דיירקטינג משובח ביותר ובניית ויזואל שנוצר על ידי Illusion Bangkok

מי שלא יודע אז, Illusion, נוסד בשנת 2001, הסטודיו עטור פרסים שבסיסו בבנגקוק, תאילנד.

הסטודיו הוקם על ידי Surachai Puthikulangkura שהחל את דרכו כחברת ריטוש תמונות, לסטודיו יש יכולת ומיומנות נרחבת והגבוהה ביותר בפוסט-פרודקשן

(ריטוש יצירתי, מניפולציה של תמונה) להפקת דפוס.

הקמפיין אומר שאפילו לילדים מגיעה בריחה מתוקה ממשימות מפרכות כמו שיעורי בית, תרגול מוזיקה וסידור


לָקוּחַ: צ’ופה צ'אפס

סוכנות: Cheil העולמית הונג קונג

בניית ויז׳ואל: Illusion Bangkok






 

הכותב:

אייל סגל הוא מעצב ואיש קריאייטיב של מותגים. מייסד סטודיו בום! הסטודיו מייצר בולטות וזכירות למותגים על ידי פתרונות יצירתיים ותרגומם לעיצוב ושפת מותג ויזואלית זכירה, המבליטה את התובנה המוצרית ואת הרלוונטיות לקהל היעד.

Comments


bottom of page