לכבוד פתיחת שנת הלימודים, אספנו מקבץ מודעות בנושא.. נכון, לימודים. מודעות יצירתיות בנושא חינוך ולימודים שמנגישות את הנושא באופו יצירתי, מקורי עם ויזואליות פשוט מהממת
לכבוד פתיחת שנת הלימודים וחזרת הילדים לבתי הספר וחזרת הסטודנטים לאוניברסיטאות, אספנו מקבץ של מודעות סופר יצירתיות שמעלות את המודעות לחשיבות המסגרות האלו. ופנות לקהל היעד בצורה מבריקה.
בית הספר זה מקום אידיאלי לתלמידים לחשוב ולהתלבט כל אחד בתחום שלו, רובוטיקה, מוזיקה, פיזיקה ואפילו בבריונות.
כל אחד מוצא את התחום שלו במערכת החינוכית ויש כאלה שממש לא,
לכבוד זה הפינה מוקדשת למודעות קריאטיביות שמתקשרות את נושא הלימודים והחזרה ללימודים.
סדרה מספר 1:
לא כל אחד מוצא את הייעוד שלו בחיים ואת המקצוע שמתאים לו, למרות שבית הספר והאוניברסיטה הם מקומות מצויינים לגבש את המחשבה מה לעשות עם העתיד, לאלה שלא הצליחו בזה, L'Etudiant צרפת, עוזרים לסטודנטים בהתלבטות הזאת.
עם הקריאייטיב שאותי אישית מאוד הצחיק.
כותרת:
Are you sure your career choice is the best fit?
סוכנות: Young & Rubicam, Paris, France
לקוח: L'Etudiant
סדרה מספר 2:
במערכת החינוך תוקפים במגוון רחב של אמצעים את הוירוס האמיתי והוא נושא הבריונות, יש קושי בלמצוא תובנה ייחודית בנושא הזה שמפילה את האסימון מעבר לכל מה שידוע וברור, יש קמפיינים רבים שמדברים על הקורבן.
סדרת מודעות שתפסה אותי היא זאת עם התובנה שפונה לקהל שצופה מהצד ומגחך על המעשה, הקהל שלא עושה דבר ואפילו מעודד את המעשה בפאסיביות שלו. האמירה היא זאת שלבריונות יש רק שני צדדים, רק את הקורבן ורק את הבריון. הקריאה היא לבחור צד מתוך ההבנה שבריונות מרחיקה אנשים.
הארט עושה שימוש באיור אפל שאויר על ידי עט בצבע שחור. כאשר מילת הגיחוך יוצרת מרחק ומכשול עצום בין שני הצדדים.
כותרת:
Bullying pushes people away. There are only two sides: the bullying and the bullied. What side are you on?
סוכנות: Agência UM, Recife, Brazil
לקוח: UNINASSAU
סדרה מספר 3:
הסדרה השלישת היא סדרה יפנית עם תובנה תמימה ומקסימה והיא: שאנחנו בעצם מורכבים מספרי הילדות שלנו.
הארט יוצר דמות של ילדים עשויים מספרי קריאה.
הקמפיין הוא לגיוס ספרנים וספרניות לספריות בבית הספר היסודיים בעיר יוקוהאמה, לעידוד והגברת האינטראקציה של התלמידים עם הספרים תוך הבנה שספרים פותחים עולם שלם של אפשרויות ועוזר לתודעת הילד לגדול וליצור חברויות חדשות.
כותרת: We Are Made Of Our Childhood Books.
סוכנות: Miharumiyukijiro
לקוח: Yokohama City Board of education
סרט מספר 4
פרסומת למכללה למינהל שעשינו לפרסום היום הפתוח.
מה רצינו להגיד?.. רצינו להראות שהעולם מתקדם ולכן כדאי להתקדם יחד איתו ולהגיע ליום הפתוח של המכללה למנהל שמציע תוכניות לימודים מתקדמות.
כותרת:
העולם מתקדם, בואו להתקדם יחד איתו..
קונספט, ארט דיירקטינג: אייל סגל
ניהול קריאטיבי: אייל סגל
קופי: אליעד פרידמן
הפקה ופוסט פרודקשן: סטודיו אדם פיינברג
לקוח: המכללה למנהל
הסרט נעשה עבור מקאן
המאמר גם פורסם בפורום קהילת מנהלי שיווק מצייצים
הכותב הוא מעצב ואיש קריאייטיב של מותגים. מייסד סטודיו בום! הסטודיו מייצר בולטות וזכירות למותגים על ידי פתרונות יצירתיים ותרגומם לעיצוב ושפת מותג ויזואלית זכירה, המבליטה את התובנה המוצרית ואת הרלוונטיות לקהל היעד.
Comments