top of page
  • אייל סגל

קמפיינים יצירתיים שנעשו בתחילת גל הקורונה: איך שומרים על הסביבה ועל בעלי החיים?

עודכן: 18 באוג׳ 2022



בתקופת תחילת גל הקורונה נעשו המון עבודות קריאייטיב שמפארות את הגבורה האנושית, את הסולידריות שבאה לידי ביטוי בקמפיינים עם מסרים כמו: תודה לצוותים הרפואיים.. והאכפתיות בן אדם לזולת.

הרבה מותגים גם נכנסו לרווח הזה עם מסרים של באנו לעזור, באנו לדאוג ובאנו להקשיב.


היינו כל כך מרוכזים במחלה החדשה וההתמודדות איתה, אבל מהטבע התעלמנו לגמרי

לכבוד זה נציג-3 מודעות קריאיטיביות שמראות לנו דווקא את הצד השני, את הצד ששכחנו והוא כמובן הטבע.


 

מודעה - סדרה מספר 1:

הקורונה הביאה לנו גל של קריאייטיב שמראה איך ציוד המגן הוא הגיבור של התקופה,

ברמה של הצלת חיים ממש.

וזה נכון, שימוש בציוד מגן שומר על החיים שלנו, אבל חוסר תשומת לב וחוסר אכפתיות יכול להרוס חיים של משהו אחר. כמו סדרת המודעות מוונצואלה, של סוכנות Wings The Agency

לתנועה הבינלאומית לשימור חיי הים בשם ״רועי הים״ Sea Shepherd

או באנגלית עם לינק לאתר seashepherdglobal.org

האירגון שם למטרה להגן ולשמר את חיי הים תוך כדי מאבק במזהמים ובניצול תעשייתי של הים והטבע שחי בו. המודעה מעלה את הנתון שמאז משבר הקורונה נזרקו לים אלפי טונות של כפפות שאינן ניתנות למיחזור ושלמעשה חוסר האכפתיות היא המגיפה הגרועה ביותר. הנזק העצום שזה גורם לחיי הים בא לידי ביטוי בקריאייטיב המעולה הזה של המפגש בין כפפה לצב ים.

כותרת- Indifference is the worst Pandemic

סוכנות – Wings The Agency

לקוח Sea Shepherd





 

מודעה - סדרה מספר 2:

פינוק נוסף שהקורונה הביאה איתה הוא הסגר.

הנטייה הטבעית שלנו לחופש נהרסה כליל על ידי עטיית מסיכה וסגר בין 4 קירות.

ובהחלט מדובר כאן בהזדמנות, אחת לסכל את התפשטות המחלה. השנייה לסוג של חשיבה שנייה על אלו שחיים כך יום יום גם בלי משבר קורונה והם כמובן בעלי החיים.

כמו סדרת המודעות שסוכנות Archer Troy ממקסיקו עשתה

לאירגון PETA - People for the Ethical Treatment of Animals העולמי שנלחם בתופעת ההתעללות בבעלי חיים. עם ויז׳ואל שכל אחד יכול להזדהות איתו

וכותרת שאומרת:עכשיו אתם יכולים להבין איך זה מרגיש..

כותרת: Now You Know How It Feels Let Them Be Free

סוכנות – Archer Troy

לקוח – PETA




 

מודעה מספר 3:

סדרת המודעות שחותמות את נושא, שכחנו מהטבע והטבע מחזיר.

היא סדרת המודעות של סוכנות Vatitude ההודית

סדרת המודעות מראה בצורה מאוד פשוטה להבנה, שהדרך היעילה ביותר למנוע התפרצות של מחלות ובטח מגיפת קורונה הנובעות מזיהום הנובע מאכילת חיות בר, היא פשוט לא לאכול אותם.

כותרת:

Infectious diseases posing a serious battle for life

Prevent the threat of future pandemic spread

סוכנות: Vatitude







 

המאמר פורסם בקהילת מנהלי שיווק מצייצים


הכותב הוא מעצב ואיש קריאייטיב של מותגים. מייסד סטודיו בום!הסטודיו מייצר בולטות וזכירות למותגים על ידי פתרונות יצירתיים ותרגומם לעיצוב ושפת מותג ויזואלית זכירה, המבליטה את התובנה המוצרית ואת הרלוונטיות לקהל היעד.









bottom of page