בתקופת תחילת גל הקורונה נעשו המון עבודות קריאייטיב שמפארות את הגבורה האנושית, את הסולידריות שבאה לידי ביטוי בקמפיינים עם מסרים כמו: תודה לצוותים הרפואיים.. והאכפתיות בן אדם לזולת.
הרבה מותגים גם נכנסו לרווח הזה עם מסרים של באנו לעזור, באנו לדאוג ובאנו להקשיב.
היינו כל כך מרוכזים במחלה החדשה וההתמודדות איתה, אבל מהטבע התעלמנו לגמרי
לכבוד זה נציג-3 מודעות קריאיטיביות שמראות לנו דווקא את הצד השני, את הצד ששכחנו והוא כמובן הטבע.
מודעה - סדרה מספר 1:
הקורונה הביאה לנו גל של קריאייטיב שמראה איך ציוד המגן הוא הגיבור של התקופה,
ברמה של הצלת חיים ממש.
וזה נכון, שימוש בציוד מגן שומר על החיים שלנו, אבל חוסר תשומת לב וחוסר אכפתיות יכול להרוס חיים של משהו אחר. כמו סדרת המודעות מוונצואלה, של סוכנות Wings The Agency
לתנועה הבינלאומית לשימור חיי הים בשם ״רועי הים״ Sea Shepherd
או באנגלית עם לינק לאתר seashepherdglobal.org
האירגון שם למטרה להגן ולשמר את חיי הים תוך כדי מאבק במזהמים ובניצול תעשייתי של הים והטבע שחי בו. המודעה מעלה את הנתון שמאז משבר הקורונה נזרקו לים אלפי טונות של כפפות שאינן ניתנות למיחזור ושלמעשה חוסר האכפתיות היא המגיפה הגרועה ביותר. הנזק העצום שזה גורם לחיי הים בא לידי ביטוי בקריאייטיב המעולה הזה של המפגש בין כפפה לצב ים.
כותרת- Indifference is the worst Pandemic
סוכנות – Wings The Agency
לקוח Sea Shepherd
מודעה - סדרה מספר 2:
פינוק נוסף שהקורונה הביאה איתה הוא הסגר.
הנטייה הטבעית שלנו לחופש נהרסה כליל על ידי עטיית מסיכה וסגר בין 4 קירות.
ובהחלט מדובר כאן בהזדמנות, אחת לסכל את התפשטות המחלה. השנייה לסוג של חשיבה שנייה על אלו שחיים כך יום יום גם בלי משבר קורונה והם כמובן בעלי החיים.
כמו סדרת המודעות שסוכנות Archer Troy ממקסיקו עשתה
לאירגון PETA - People for the Ethical Treatment of Animals העולמי שנלחם בתופעת ההתעללות בבעלי חיים. עם ויז׳ואל שכל אחד יכול להזדהות איתו
וכותרת שאומרת:עכשיו אתם יכולים להבין איך זה מרגיש..
כותרת: Now You Know How It Feels Let Them Be Free
סוכנות – Archer Troy
לקוח – PETA
מודעה מספר 3:
סדרת המודעות שחותמות את נושא, שכחנו מהטבע והטבע מחזיר.
היא סדרת המודעות של סוכנות Vatitude ההודית
סדרת המודעות מראה בצורה מאוד פשוטה להבנה, שהדרך היעילה ביותר למנוע התפרצות של מחלות ובטח מגיפת קורונה הנובעות מזיהום הנובע מאכילת חיות בר, היא פשוט לא לאכול אותם.
כותרת:
Infectious diseases posing a serious battle for life
Prevent the threat of future pandemic spread
סוכנות: Vatitude
המאמר פורסם בקהילת מנהלי שיווק מצייצים
הכותב הוא מעצב ואיש קריאייטיב של מותגים. מייסד סטודיו בום!הסטודיו מייצר בולטות וזכירות למותגים על ידי פתרונות יצירתיים ותרגומם לעיצוב ושפת מותג ויזואלית זכירה, המבליטה את התובנה המוצרית ואת הרלוונטיות לקהל היעד.
Comments