top of page
  • תמונת הסופר/תBOOM

חנות החיות - ממחסן בודד לרשת מסחרית

חנות החיות

שוק הציוד והמזון לבעלי חיים מוצף ועמוס להפליא.

יצירת מותג חדש בשוק רווי, מבלי לפגוע בערכים הקיימים.


רקע:

'מי ידאג לי' היתה חנות קטנה של ציוד ומזון לבעלי חיים. לחנות יש ותק ומוניטין של 15 שנה, לדויד, הבעלים, קשר אישי ויחס חם עם הלקוחות ובעלי החיים שלהם, והוא נתפס כאיש מקצוע מהשורה הראשונה. לאחרונה הצטרף לחברה רן, שותף הבא מעולם העסקים, מתוך מטרה לפתח ולפרוס רשת חדשה, השומרת על קונספט של חברות ואהבה קודמים לכל.


הבריף:

יצרת מותג חדש בשוק רווי, בלי לפגוע בערכים הקיימים. שם המותג חייב להיות בעברית, ועליו להיות צעיר, מרענן ובולט בשטח. המיתוג מהווה חלק מפתיחת חנות חדשה ומהפיכת המחסן לחנות. הצבעוניות תהווה חלק עיקרי בעיצוב הפנים של החנויות.

השקת המותג תלווה בדיוור ללקוחות הותיקים, עזרי פרסום, מודעות בעיתון, פליירים ודיגיטל.


הפיצוח:

לאחר מחקר מקצועי ועבודה מקיפה מאד נבחר השם 'חנות החיות'. השם ממקם את החברה בראש שרשרת המזון. ה' הידיעה הופכת את המותג לאוטריטה מוחלטת – יש מאות חנויות חיות, חנות החיות יש רק אחת! מעבר להברקה ולבידול – ניתן להפיק מטעמים מהשם ככל שמדובר בקידום אתר ובחיפוש ברשת.

במקביל לפיצוח השם יצרנו לוגו המביא את ערכי החברות והצעירות בצורה הבורה והעכשווית ביותר ה-like. הלוגו הוא איור כף יד של חיה, ויוצר תשתית ראשונית לאתר מיוחד ושונה, ולרשת חברתית שהחברים בה הם בעלי החיים, או הדוברים מטעמם. הלוגו מכיל בתוכו אלמנטים ויזואליים מהמותג הקודם 'מי ידאג לי', כדי להתכתב עם הלקוחות הותיקים.

סקירה מעמיקה של המתחרים העלתה כי כל השוק המדובר מגדיר את עצמו כעסק ל'מזון וציוד לבעלי חיים'. מעבר לעבודה שמיתוג לעד יהיה מיתוג רגשי – כשמדובר בבעלי חיים תמיד מדובר ברגש חם. הוספת המילה 'אהבה' לשורת המיצוב סוגרת את המסר של המותג בצורה מושלמת.

השפה העיצובית שבנינו עבור המותג מתפתחת להמון עזרי פרסום במדיות השונות, וזהו מהלך שיווקי התחלתי, שרק הולך ומתפתח.

bottom of page