• BOOM

כתבו עלינו ב-ICE - הקמפיין של אובלי זכה לאחת משש המודעות הטובות בעולם

עודכן ב: אוג 9

החברה שעוסקת בערבויות בנקאיות יצאה בקמפיין בסושיאל מדיה, דיגיטל ורדיו בהשקעה של מאות אלפי שקלים עם משרד הפרסום BOOM, והקמפיין זכה לתשומת לב בינלאומית מהאתרים המובילים בעולם הקריאייטיב



לינק לכתבה המלאה:

https://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/827956


חברת הפינטק אובלי (OBLI) יצאה בקמפיין פרסום בסושיאל מדיה, דיגיטל ורדיו, והקמפיין של משרד הפרסום בום BOOM! זכה גם לתשומת לב בינלאומית מהאתרים המובילים בעולם הקריאייטיב.

החברה שעוסקת בערבויות בנקאיות, מציעה לעסקים קטנים ומשקי בית ערבות דיגיטלית המוגדרת כ-ידידותית ללא שעבוד פיקדונות כספיים, יצאה בקמפיין של שטר כסף ישראלי מאחורי סורגים, כסמל לערבויות שיש בשוק וזאת אל מול הצעת החברה שמציעה ערבות פרטית ועסקית ולאשראי ספקים "ערבות שמשאירה את הכסף שלכם אצלכם ולא בבנק", הוסיפו בקמפיין, עם עמלה קבועה ללא תפיסת מסגרת האשראי בבנק בפלטפורמה דיגיטלית בטוחה.

המודעה השיווקית זכתה כאמור לתשומת לב בינלאומית, כאשר אתר bestadsontv.com פרסם את המודעה שנבחרה על ידי השופט גראהם לאנג, מנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום TDWA בטורונטו, בחר את המודעות של OBLI לקטגוריית 6 המודעות הטובות ביותר בעולם. גם באתר adsoftheworld.com העלו את הקמפיין עם כמה תמונות מתוכו, בהם נראים שטרות הכסף הישראליים מאחורי סורג ובריח.




הקמפיין של משרד הפרסום BOOM ב-28 ביולי והיה בהשקעה של מאות אלפי שקלים, ועלה כאמור ברחבי הדיגיטל, הסושיאל מדיה והרדיו.


מנהל קריאייטיב ראשי וארט דיירקטור: אייל סגל, מנהלת קריאייטיב וקופירייטינג: מיכל אלמוג, ומאייר: אלכס מליק אדמוב.




צפייה במודעות:






רוצים קריאייטיב בולט כמו חברת Obli?

בואו נדבר: https://www.boomstudio.co.il/contact