top of page
  • אייל סגל

איך מייצרים קמפיין חינוכי בצורה יצירתית?

עודכן: 25 באוק׳ 2021

שלוש מודעות יצירתיות מהעולם בנושא אלימות ובריונות, שממש אהבתי וגם העולם.// אייל סגל


את הפינה השבוע אני רוצה להקדיש לצדדים הפחות מדוברים בחברה ולהציג מספר מודעות קריאיטיב ש״תוקפות״ את נושא האלימות שמתבצעת בין כותלי הבית – domestic violence. מודעות שמביאות לידי מודעות את הנושא, על ידי חשיבה יצירתית וויזואלית, עיצוב נקי וחכם וטיפוגרפיה לא שגרתית.



מודעה טיפוגרפית מספר 1:

המודעה כולה היא המשפט הבא: Don’t Suffer At The Hands Of A Partner

ועם זאת, הויז׳ואל הלא שגרתי בטקסט שנוצר משימוש בכפות ידיים, משרת את המסר, בויז׳ואל שהוא מצד אחד די פשוט ועם זאת מאוד מורכב לעשייה. כך שממש אפשר להרגיש את האלימות שנוצרת משימוש בידיים.

כותרת: Don’t Suffer At The Hands Of A Partner

סוכנות: JWT, United Kingdom

לקוח: National Centre for Domestic Violence

שנה: 2011




 

מודעה קראיטיבית מספר 2:

הקריאיטיב מופיע בסדרת מודעות המראות תמונה משפחתית מחוייכת וחמודה ואת הסיפור שמתרחש מאחורי התמונה. כהצצה למאחורי הקלעים של היחסים

כותרת: If you don't denounce it, nobody will know.

משרד: Agencia3 Brazil

לקוח:Disque-Denúncia

הקריאיטיב מטפל בתופעה של הזנחת ילדים.


 

מודעה קריאיטיבית מספר 3:

כל מודעה מציגה תירוץ אחר, בסגנון של איור ילדים ילדותי ומקסים. הסגנון מהווה קונטרסט בין החוויה האמיתית לבין הסיפור המומצא, בין נאיביות למציאות.

כותרת: Child abuse isn't always apparent. Sometimes it's a parent.

משרד: Area 23

לקוח: National Association Of School Nurses






הכותב:

אייל סגל הוא מעצב ואיש קריאייטיב של מותגים. מייסד סטודיו בום! הוא מייצר בולטות וזכירות למותגים על ידי פתרונות יצירתיים ותרגומם לעיצוב ושפת מותג ויזואלית זכירה, המבליטה את התובנה המוצרית ואת הרלוונטיות לקהל היעד.

bottom of page