מודעות יצירתיות של Pepsi ,Adidas ו-Volkswagen
מיתוג הוא חיבור אמוציונלי בין המותג לקהל היעד,
יש חברות שכל כך מצליחות בזה, כך שהלקוחות מתנהגים כמו קהל מעריצים שעוקבים אחר כל חידוש,הם מחפשים קודם את הלוגו ורק אחר כך את המוצר ויהיו מוכנים לשלם יותר רק בגלל הלוגו, ושיהיה בגדול.
מותג יודע שהוא מצליח, ברגע שמתחילים לעשות זיופים שלו.
לוגו הוא כמו קובץ זיפ של ערכים אמוציונליים ומוצריים, יש חברות שכל כך מודעות להצלחת המותג שלהם שהן מבססות את הקריאייטיב שלהם על בסיס הלוגו.
בקריאייטיב של היום תראו מודעות שמציבות את לוגו המותג במרכז.
סדרה מספר 1:
פפסי לייט בסדרת מודעות ספורטיביות, יצירתיות באקסטרים
המעיצוב יוצר חיבור בין המותג לתרבות ספורט האקסטרים.
הקריאיטיב יוצר חיבור בין סיטואציה ספורטיבית אקסטרימית מגניבה שנראית כאילו אין התערבות ממשית בפריים ובין השילוב של שלושת צבעי המותג, אדום לבן וכחול.
בלי כותרות ארוכות והסברים על הפריים. יש עיגול שתוחם את שילוב הצבעים ללוגו ולידו כתובה המילה light.
המודעות הם לפפסי לייט, והם מעבירות את תחושת הקלילות על ידי הפריים של הספורטאי בסיטואציה שהוא מרחף באוויר.
בתור סקייטר, אני יכול להעיד שאין שום דבר קליל בתרגיל הזה שנקרא front side air, שמוצג במודעה ובטח שאין קלילות בנפילות שמתרחשות באימונים עד שמצליחים, אבל זה בטוח נראה מגניב.
כותרת: light
סוכנות: BBDO גרמניה
לקוח: Pepsi light
מודעה מספר 2:
קמפיין עיצוב גרפי
לאלו שיש את היכולת להבחין בדקויות ובנויאנסים מרומזים, יוכלו אולי לזהות את הלוגו המסתתר בסדרת המודעות הבאה.
סדרת המודעות של Volkswagen, מראות את התכונות הבטיחותיות של החברה. כסוג של חותמת איכות. המודעות לא מתקשרות דגם ספציפי של רכב, אלא מנגנוני בטיחות שיש ברכבי החברה.
הרכבים עשויים בשפה גרפית כמו הלוגו ומציגים את הפיצ׳רים על גבי הלוגו.
סוכנות: DDB Mudra, Gurgaon, India
לקוח: Volkswagen
מודעה מספר 3:
אדידס עם סדרת מודעות עם עיצוב נקי ורעיון חכם
סדרת המודעות שחותמות את הנושא, היא סדרה צבעונית ומרהיבה של חברת Adidas,
שאומרת שעכשיו ניתן לבחור את הצבע של נעלי האדידס.
והם מראים את זה על ידי ויז׳ואל של יציקת צבע שממנו נוצר הלוגו ומסביבו חלק מהנעל.
כותרת: Create Your Adicolor
סוכנות: TBWA Barcelona, Spain
המאמר גם פורסם בפורום קהילת מנהלי שיווק מצייצים
הכותב:
Comments