• BOOM

משתתפים בכנס? 5 דרכים למשוך לקוחות לדוכן שלכם

כנסים ותערוכות מציעים הזדמנות מצויינת לפגוש לקוחות ושת״פים חדשים, אז איך תתבלטו על פני המתחרים? קבלו חמישה דרכים לבלוט ולמשוך לקוחות לדוכן שלכם.

בעלי עסקים רבים יודעים, שכנסים ותערוכות, זאת הזדמנות מצוינת לפגוש לקוחות אידיאלים חדשים ולבנות מאגר לקוחות פוטנציאלים עם לידים חמים ורלוונטים. העניין שכמוכם יש עוד הרבה חברות שיודעות את זה.

ובכנס עצמו תראו מספר רב של עסקים עם דוכנים, שמציעים מוצרים דומים, באותה הנישה שלכם. עם תשתית שיווקית מקיפה שמתקשרת את המוצרים השונים. כמו: שילוט, רולאפים, פלאיירים, ברושורים, גלויות, קטלוגים ועוד ועוד…

אז איך בכל זאת מנצחים במלחמה על תשומת הלב? במיוחד בשביל זה, הכנו מספר טיפים קצרים, שיעזרו לכם למשוך את קהל היעד לדוכן של העסק.

1: חשיבה יצירתית


לעניין, לעניין, והכי חשוב… לעניין

זה לא מספיק לפוצץ את הדוכן באלמנטים שיווקיים, חשוב שהם יהיו קופצים

לעין ומעניינים.

או בשפה המקצועית: קריאייטיב

נשמע מעניין, לא?..

2. מסר שיווקי


קופירייטינג וכתיבה שיווקית חכמה וזכירה:

חושבים על התכונה הייחודית למוצר שלכם, מה הוא עושה? איזה בעיה הוא פותר?

מה מיוחד בו על פני מוצר אחר.

את הערכים האלו מחדדים למסר שיווקי, מקורי, לא שגרתי חד וברור.

כותרות חכמות ושנונות - זכירות הרבה יותר. מכותרות שמתארות את המוצר בצורה יבשה. אז תזכרו את זה..

3. לקצץ תכנים


לחדד, לנקות, לקצץ ולתמצת את התוכן והמלל.

תחשבו שאתם לא מזמינים את הלקוחות שלכם לסדנאת קריאה, אתם רוצים שהקריאה תהיה ממוקדת, קצרה וזורמת ללקוח שלכם. בכנסים ותערוכות יש הרבה רעש והמולה, ולאנשים קשה לצלול לתוך התוכן הרב.

תכנים קצרים מובנים יותר וזכירים יותר.

4. תחשבו קטן וחכם.


כדאי שהאלמנטים יהיו קטנים וקלים, כך שיהיה ניתן להכניס אותם לתיק.

ולא פחות מזה, חכמים ואפילו מגניבים.

כשיש רעיון מגניב אנשים רוצים לקחת ולהראות בבית, לחברים ובעבודה.

5. עיצוב יצירתי


עיצוב יכול להיות טכני מאוד. כולם מכירים את התרשימים והטבלאות שמלאות בטקסט ונתונים.

יש דרכים יצירתיות לעצב את התוכן השיווקי, שיהיה אלגנטי, נקי ולפי ערכי המותג.

גם כאן יש לחשוב מחוץ לקופסא ואפילו.. מחוץ לטבלה


אז אם גם אתם רוצים למשוך לקוחות מתעניינים לדוכן שלכם

אתם מוזמנים לפגישת אפיון ונעבור על הכל