• BOOM

שלושת הטעויות במיתוג העסק שכדאי להימנע מהן


אתם משקיעים המון בפרסום, פוסטים ומודעות ועדיין לא רואים שינוי משמעותי בזרימת הלקוחות לעסק??

הנה 3 טעויות נפוצות שיעשו לכם קצת סדר.

1. האם המיתוג של העסק שלי רלוונטי לקהל היעד?

יכול מאוד להיות שהקהל הרלוונטי שלכם לא מזהה את המותג שלכם ככזה שרלוונטי לו.

מיתוג מייצר מוניטין למותג, על ידי שפת המותג, הצבעוניות סגנון הכתיבה וכו׳.. אם הייסודות האלה לא מתקשרים בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד שלכם והסגנון המתבקש. כנראה שתפספסו אותו.


2.‬ האם המודעות והפוסטים של העסק בולטות ומייצרות עניין?

זה לא משנה כמה תשקיעו בפרסום, כל עוד המודעה לא מבוססת על רעיון בולט, חד, שמייצר שיחה.

הוא לא יהיה זכיר.

חשיבה ייצירתית, (קריאיטיב) מגבירה את החשיפה לקמפיין ומייצרת ויראליות, שזה חשיפה ללא עלות.

ומי לא רוצה קמפיין ויראלי שמייצר חשיפה ללא עלות. קריאייטיב איכותי אפילו זוכה בפרסים, דבר שכל עסק יכול להתגאות בו.


3. האם העסק מבודל מהמתחרים היישירים?

אסטרטגית מותג, מייצרת בידול ממשי תוך כדי הבלטת התכונות העיקריות של המוצר ושל העסק.

על ידי מסר (סלוגן) חד ומדוייק שפוגש את קהל היעד בכל נקודות הממשק עם הצרכן הרלוונטי.

על ידי אסטרטגיית מותג אפשר להוביל את השוק ולא להיגרר אחרי עסקים אחרים שקובעים את השיחה והמחיר של המוצר. כאשר העסק שלך מוביל את הקטגוריה נושא העלות נשאר משני, אנשים מחפשים את המותג ולא את המחיר.

כולם מכירים את הסלוגן של נייקי: just do it

תשאלו את עצמכם, מה הוא המסר (הסלוגן) של המותג שלכם?


במידה ויש לכם עוד שאלות אתם מוזמנים לדבר איתנו